poniedziałek, 17 września 2018

OGARNIAM KILOGRAMY #2


Osiągnęłam sukces i schudłam! (wyniki na dole wpisu). Dodatkowo zrealizowałam wszystkie cele, które sobie założyłam na te 14 dni. 

Więcej informacji możesz przeczytać we wpisie wprowadzającym, który przedstawia nowy cykl wpisów OGARNIAM KILOGRAMY. Dowiesz się z niego z jaką wagą i wymiarami startowałam, a także jakie priorytetowe cele sobie założyłam. Zapraszam!  

Mogę powiedzieć, że to były dobrze wykorzystane dni. Z regularnymi treningami, z posiłkami bazującymi przede wszystkim na warzywach i owocach, z wyeliminowaniem pszennego makaronu, ryżu oraz mąki, z większą liczbą owocowych koktajli - pycha! - z większą energią i oczywiście ze straconymi centymetrami!

ĆWICZENIA ODCHUDZAJĄCE


Treningi wykonywałam trenerki Moniki Kołakowskiej, które możesz znaleźć na youtube. Myślę, że dzięki jej sposobie prowadzenia treningu nie zrezygnowałam z zamierzonego celu. Ćwiczenia są proste, ale za to bardzo intensywne. Z nikim innym nie umęczyłam się tak mocno i w tak krótkim czasie jak z Monią. Sprawdź! Na jej kanale znajdziesz mnóstwo filmików z ćwiczeniami. Jestem pewna, że coś dla siebie wybierzesz! 

Dzień 1
CARDIO - spacer
ABS na brzuch

Dzień 2
CARDIO - rower 20km
Pogromca tłuszczu

Dzień 3
odpoczynek

Dzień 4
BEZLITOSNA TABATA - interwałowy trening odchudzający - 10kg

Dzień 5
HIIT ODCHUDZAJĄCY - trening interwałowy modelujący łydki

Dzień 6
Interwał METAMORFOZA

Dzień 7
odpoczynek

Dzień 8
Odchudzający INTERWAŁOWY TRENING z rozgrzewką i rozciąganiem

Dzień 9
- 600 kcal w 30 minut - HIIT STRONGER trening interwałowy odchudzający

Dzień 10
TRENING CARDIO - Proste ćwiczenia odchudzające

Dzień 11
odpoczynek

Dzień 12
Interwał METAMORFOZA

Dzień 13
ODCHUDZAJĄCY TRENING INTERWAŁOWY | spal 600 kcal (+rozgrzewka i rozciąganie)

Dzień 14
INTERWAŁOWY TRENING ODCHUDZAJĄCY - 30 MINUT - gwarancja efektów - 10 kg

Dzień 15*
odpoczynek

Dzień 16*
BEZLITOSNA TABATA - interwałowy trening odchudzający - 10kg
* różnica wynika w związku z doliczeniem dwóch dni z początku miesiąca.

Treningi są intensywne i czasami muszę się "bić sama ze sobą", aby wytrwać do końca. Myślę jednak, że warto się zmusić i pomęczyć. Przecież tak naprawdę nie potrzeba tak wiele, aby czuć się dobrze w swoim ciele. Kurczę, za mną już 14 dni i w dodatku z konkretnymi wynikami. Działaj!


DIETA


Przez cały ten okres starałam się zdrowo jeść, tzn. nie jadłam przetworzonej żywności, białego pieczywa, ograniczyłam spożycie masła oraz cukru, nie piłam słodkich, gazowanych napoi. Za to zwiększyłam ilość spożywanych owoców i warzyw. W moim jadłospisie na stałe zagościły koktajle, które są zdecydowanie lepsze niż sklepowe jogurty! Pokochałam słodkie śniadania: jaglanki i omlety z owocami.   

Korzystałam  przede wszystkim z przepisów udostępnianych przez Ewę Chodakowską na swoim profilu na facebooku. 


Czasami jednak nie jest tak kolorowo i pięknie, jak się wydaje. W ciągu tych 14 dni jadłam lody, piernik kętrzyński i knedle (jadłam je pierwszy raz w życiu i zapewne nie ostatni!). No dobra jeszcze wypiłam do tego pół słodkiego, małoprocentowego piwa.

Co mi dały te dwa tygodnie:


  • przede wszystkim czuję i widzę zmiany w swoim wyglądzie (jeśli się odważę, to zdjęcia będzie można zobaczyć w następnym wpisie),
  • realizuje założony plan treningowy,  
  • poznałam wiele ciekawych i smacznych przepisów,
  • polubiłam jaglanki na śniadanie,
  • każdego dnia wypijam koktajl z owoców, który smakuje obłędnie,
  • zwracam większą uwagę na skład kupowanych produktów.

Moje cele na przyszłe 14 dni:
  • kontrolowanie wypitej ilości wody - przynajmniej od 1,5 do 2,5 litra dziennie,
  • regularne posiłki - 5 posiłków w ciągu dnia (3 duże i 2 małe),
  • treningi  w proporcji 3 do 1. (trzy dni ćwiczeń, jeden dzień odpoczynku)
  • peeling kawowy 2 razy w tygodniu.


MOJE CENTYMETRY!:
16.08.2018
  waga: 71,9 kg,                                 (-2,1 kg)
obwód brzucha: 103 cm,                   (- 5 cm)
obwód tali: 82 cm,                            (- 5 cm)
obwód ręki: 29 cm,                           (- 2 cm)
obwód nogi: 56 cm.                          (- 3 cm)

Przed nami kolejne 14 dni! Wykorzystaj je na maksa i chwal się nimi! 
Do zobaczenia! 

Ps. Należy pamiętać, że nie jestem lekarzem, trenerem ani dietetykiem. W związku z tym wszystkie powyższe treści bazują na moim doświadczeniu. Nie należy się nimi sugerować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ja, i rowerowe ja , Blogger